Felhasználói eszközök

Eszközök a webhelyen


rendszer_raktar

Különbségek

A kiválasztott változat és az aktuális verzió közötti különbségek a következők.

Összehasonlító nézet linkje

Következő változat
Előző változat
rendszer_raktar [2017/11/13 12:30]
horvath_lorand létrehozva
rendszer_raktar [2021/01/21 17:29] (aktuális)
Sor 1: Sor 1:
-====== ​Raktárkezelés ​======+====== ​IT raktárkezelés ​====== 
 + 
 +<font 14px/​Verdana,​Geneva,​sans-serif;;​inherit;;​inherit>​Az IT raktár a cég telephelyén a földszinten a szerverszekrény mellett kialakított,​ kulccsal zárható zárható szekrény, ahol az éppen használaton kívül lévő eszközöket tároljuk.</​font>​ 
 + 
 +<font 14px/​Verdana,​Geneva,​sans-serif;;​initial;;#​fafafa>​Az IT raktárat csak a döntéshozók,​ és a szolgáltató cég munkatársaival egyeztetve lehet használni. A raktárt a cég raktárosai (náluk van a kulcs) tudják kinyitni. A raktárosok feladata, hogy a raktárból kivett bármilyen eszközt ledokumentálják.</​font>​ 
 + 
 +<font 13px/​Verdana,​Geneva,​sans-serif;;​initial;;#​fafafa>​Ezt az excelt a Cégek → IT SZEKRÉNY → IT raktár sablon.xlsx alapján évenként generált, azon belül is a hónap fülön a raktáros kollégák vezetik.</​font>​ 
 + 
 +<font 13px/​Verdana,​Geneva,​sans-serif;;​initial;;#​fafafa>​Amennyiben bármilyen eszköz ki vagy be kerül, a régi bejegyzéseket nem bántjuk, egy új sorba bemásolva a régit módosítjuk.</​font>​ 
 + 
 +\\ 
 +<font 13px margin:0px padding:​0px/​Verdana,​Geneva,​sans-serif;;​initial;;#​fafafa>​Amennyiben betét történik:</​font>​ 
 + 
 +  * <font 13px/​Verdana,​Geneva,​sans-serif;;​initial;;#​fafafa>​Le kell adni az eszköz(öke)t a raktárban. A raktárosok kitöltik a táblázatot,​ és ők elhelyezik a szekrényben.</​font>​ 
 +  * <font 13px/​Verdana,​Geneva,​sans-serif;;​initial;;#​fafafa>​Ezután írnak nekünk egy levelet, hogy változás történt az IT raktárban. Nem kell csatolni az excelt, mert hozzáférünk távolról is.</​font>​ 
 +  * <font 13px/​Verdana,​Geneva,​sans-serif;;​initial;;#​fafafa>​Mi ezt megnézzük,​ és ez alapján karban tartjuk a mi inventory rendszerünket.</​font>​ 
 + 
 +<font 13px/​Verdana,​Geneva,​sans-serif;;​initial;;#​fafafa>​Amennyiben kivét történik, már állományban lévő kolléga számára:</​font>​ 
 + 
 +  * <font 13px/​Verdana,​Geneva,​sans-serif;;​initial;;#​fafafa>​Első körben jelezni kell az igényeket a raktárosok felé. Ők jelzik Éva (amennyiben ő nem érhető, Attila) felé. Ha ők rábólintottak,​ ki lehet adni.</​font>​ 
 +  * <font 13px/​Verdana,​Geneva,​sans-serif;;​initial;;#​fafafa>​A fenti módon ugyancsak a raktárosok rögzítik az excelben, és jelzik felénk, hogy módosítás történt.</​font>​ 
 +  * <font 13px/​Verdana,​Geneva,​sans-serif;;​initial;;#​fafafa>​Mi ezt megnézzük,​ és ez alapján karban tartjuk a mi inventory rendszerünket.</​font>​ 
 + 
 +<font 13px/​Verdana,​Geneva,​sans-serif;;​initial;;#​fafafa>​Amennyiben kivét történik, egy belépő kolléga számára:</​font>​ 
 + 
 +  * <font 13px/​Verdana,​Geneva,​sans-serif;;​initial;;#​fafafa>​Éva jelzi felénk az igényt. Mi segítünk eldönteni, hogy melyik eszköz lenne megfelelő az új kolléga számára.</​font>​ 
 +  * <font 13px/​Verdana,​Geneva,​sans-serif;;​initial;;#​fafafa>​Minden esetben szükség van a segítségünkre. A kollégák ne önállósítsák magukat a beüzemelés terén, ez a mi feladatunk.</​font>​ 
 +  * <font 13px/​Verdana,​Geneva,​sans-serif;;​initial;;#​fafafa>​Mi kimegyünk, és a beüzemelés előtti kivétnél jelezzük a raktárosok felé, hogy mik kerültek ki. Ők ezt rögzítik. Mi a saját rendszerünkben rögzítjük a változásokat.</​font>​ 
 + 
 +<font 13px/​Verdana,​Geneva,​sans-serif;;​initial;;#​fafafa>​Ki és belépő kollégák profiljának kezelése:</​font>​ 
 + 
 +  * <font 13px/​Verdana,​Geneva,​sans-serif;;​initial;;#​fafafa>​Van egy mappa a HR meghajtón, ami "​hálózati jogosultságok"​ névre hallgat. Ebben vannak a listák, minden módosítás után dátummal ellátva (nem felülírva a régit, hanem újat generálva). Ide MI mentjük a listát változás esetén. Ez végtére is egy szakmai munkavégzés dokumentációja.</​font>​ 
 +  * <font 13px/​Verdana,​Geneva,​sans-serif;;​initial;;#​fafafa>​A be-, és kilépő kollégák bejelentését főként Éva intézi. Amennyiben Ő nem elérhető, az új kolléga felettese jelentse be az érkezését.</​font>​ 
 +  * <font 13px/​Verdana,​Geneva,​sans-serif;;​initial;;#​fafafa>​Belépő kolléga esetén Éva elküldi nekünk, hogy milyen jogosultsági körbe fog tartozni a kolléga és mi ez alapján legeneráljuk a profilt és e-mail címet.</​font>​ 
 +  * <font 13px/​Verdana,​Geneva,​sans-serif;;​initial;;#​fafafa>​Kilépő kolléga esetén ugyancsak a bejelentést követően mi deaktiváljuk a profilt (jelszócsere),​ majd 1-2 hónap elteltével takarítjuk azokat a szerverről.</​font>​ 
 + 
 +<font 13px/​Verdana,​Geneva,​sans-serif;;​initial;;#​fafafa>​**Amit minden alkalommal kérek és kérni fogok, ha nem így történik:​**</​font>​ 
 + 
 +  * <font 13px/​Verdana,​Geneva,​sans-serif;;​initial;;#​fafafa>​Nagyon fontos, hogy pontos információkat kapjunk, hogy ne fussuk a felesleges köröket.</​font>​ 
 +  * <font 13px/​Verdana,​Geneva,​sans-serif;;​initial;;#​fafafa>​Tudom,​ hogy néha add-hoc jönnek a kollégák, de kérlek próbáljátok minél hamarabb jelezni felénk a történéseket,​ hogy mi is fel tudjunk készülni, és időt tudjunk allokálni.</​font>​ 
 +  * <font 13px/​Verdana,​Geneva,​sans-serif;;​initial;;#​fafafa>​**MINDEN **kérést a **__HELPDESK@ADMINSYS.HU__** címre szeretnénk kérni. Ne telefonon, ne privát címre küldve, vagy máshova, ide. Ezt egy rendszer kezeli, ebből keletkezik a hibajegy, ezt **MINDEN **adminsyses kolléga látja, és nem felejtődik el, nincs probléma az esetleges kollégakiesésekből (szabadság,​ betegség, távollét, stb), és ami a legfontosabb,​ hogy mindkét fél tudjon mire hivatkozni az esetleges félreértések alkalmával.</​font>​
  
  
rendszer_raktar.1510572649.txt.gz · Utolsó módosítás: 2021/01/21 17:29 (külső szerkesztés)