====== IT raktárkezelés ======
Az IT raktár a cég telephelyén a földszinten a szerverszekrény mellett kialakított, kulccsal zárható zárható szekrény, ahol az éppen használaton kívül lévő eszközöket tároljuk.
Az IT raktárat csak a döntéshozók, és a szolgáltató cég munkatársaival egyeztetve lehet használni. A raktárt a cég raktárosai (náluk van a kulcs) tudják kinyitni. A raktárosok feladata, hogy a raktárból kivett bármilyen eszközt ledokumentálják.
Ezt az excelt a Cégek → IT SZEKRÉNY → IT raktár sablon.xlsx alapján évenként generált, azon belül is a hónap fülön a raktáros kollégák vezetik.
Amennyiben bármilyen eszköz ki vagy be kerül, a régi bejegyzéseket nem bántjuk, egy új sorba bemásolva a régit módosítjuk.
\\
Amennyiben betét történik:
* Le kell adni az eszköz(öke)t a raktárban. A raktárosok kitöltik a táblázatot, és ők elhelyezik a szekrényben.
* Ezután írnak nekünk egy levelet, hogy változás történt az IT raktárban. Nem kell csatolni az excelt, mert hozzáférünk távolról is.
* Mi ezt megnézzük, és ez alapján karban tartjuk a mi inventory rendszerünket.
Amennyiben kivét történik, már állományban lévő kolléga számára:
* Első körben jelezni kell az igényeket a raktárosok felé. Ők jelzik Éva (amennyiben ő nem érhető, Attila) felé. Ha ők rábólintottak, ki lehet adni.
* A fenti módon ugyancsak a raktárosok rögzítik az excelben, és jelzik felénk, hogy módosítás történt.
* Mi ezt megnézzük, és ez alapján karban tartjuk a mi inventory rendszerünket.
Amennyiben kivét történik, egy belépő kolléga számára:
* Éva jelzi felénk az igényt. Mi segítünk eldönteni, hogy melyik eszköz lenne megfelelő az új kolléga számára.
* Minden esetben szükség van a segítségünkre. A kollégák ne önállósítsák magukat a beüzemelés terén, ez a mi feladatunk.
* Mi kimegyünk, és a beüzemelés előtti kivétnél jelezzük a raktárosok felé, hogy mik kerültek ki. Ők ezt rögzítik. Mi a saját rendszerünkben rögzítjük a változásokat.
Ki és belépő kollégák profiljának kezelése:
* Van egy mappa a HR meghajtón, ami "hálózati jogosultságok" névre hallgat. Ebben vannak a listák, minden módosítás után dátummal ellátva (nem felülírva a régit, hanem újat generálva). Ide MI mentjük a listát változás esetén. Ez végtére is egy szakmai munkavégzés dokumentációja.
* A be-, és kilépő kollégák bejelentését főként Éva intézi. Amennyiben Ő nem elérhető, az új kolléga felettese jelentse be az érkezését.
* Belépő kolléga esetén Éva elküldi nekünk, hogy milyen jogosultsági körbe fog tartozni a kolléga és mi ez alapján legeneráljuk a profilt és e-mail címet.
* Kilépő kolléga esetén ugyancsak a bejelentést követően mi deaktiváljuk a profilt (jelszócsere), majd 1-2 hónap elteltével takarítjuk azokat a szerverről.
**Amit minden alkalommal kérek és kérni fogok, ha nem így történik:**
* Nagyon fontos, hogy pontos információkat kapjunk, hogy ne fussuk a felesleges köröket.
* Tudom, hogy néha add-hoc jönnek a kollégák, de kérlek próbáljátok minél hamarabb jelezni felénk a történéseket, hogy mi is fel tudjunk készülni, és időt tudjunk allokálni.
* **MINDEN **kérést a **__HELPDESK@ADMINSYS.HU__** címre szeretnénk kérni. Ne telefonon, ne privát címre küldve, vagy máshova, ide. Ezt egy rendszer kezeli, ebből keletkezik a hibajegy, ezt **MINDEN **adminsyses kolléga látja, és nem felejtődik el, nincs probléma az esetleges kollégakiesésekből (szabadság, betegség, távollét, stb), és ami a legfontosabb, hogy mindkét fél tudjon mire hivatkozni az esetleges félreértések alkalmával.